İstanbul Gelişim Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'nda istihdam etmek üzere "Arapça ve İngilizce Bilen Büro Memuru" arayışımız bulunmaktadır.
Genel Nitelikler:
-
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
-
Tercihen üniversitelerin Büro Memuru, Yazı İşleri Memuru gibi benzer pozisyonlarında en az 2 yıl deneyimli,
-
Üniversite yönetim süreçlerini öğrenerek bu yönde bir kariyer çizgisi olan,
-
İleri derecede Arapça bilen ve aktif olarak kullanabilen,
-
İleri derecede İngilizce bilen ve aktif olarak kullanabilen,
-
Microsoft Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
-
İş takibi kuvvetli,
-
Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek,
-
Takım çalışmasına yatkın, dinamik ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
-
Erkek adaylar için askerlik ile ilişiği olmayan,
-
Tercihen İstanbul/Avrupa - Avcılar veya yakın bölgesinde ikamet edip, ulaşım sorunu olmayan.
Görev Tanımı:
-
2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve ilgili diğer mevzualar doğrultusunda ön lisans, lisans, lisansüstü öğrencilerinin tüm akademik süreçlerini yürütmek ve öğrencileri bilgilendirmek,
-
Yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin işlemlerini takip etmek,
-
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’nın iç ve dış yazışmalarını yapmak,
-
Yatay geçiş, çift ana dal, yan dal, muafiyet ve mezuniyet işlemlerini yürütmek,
-
Mezun olan ve kaydı silinen öğrencilerin resmi yazışmalarını yapmak,
-
Öğrenci dosyalarını oluşturmak ve güncel tutulmasını sağlamak,
-
Öğrenciler tarafından talep edilen belgeleri hazırlamak ve teslim etmek,
-
Ders seçme ve sınav işlemlerini yürütmek,
-
Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yürütülen tüm süreçleri raporlamak.