İstanbul Gelişim Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'nda istihdam etmek üzere "Arapça ve İngilizce Bilen Büro Memuru" arayışımız bulunmaktadır. 
	Genel Nitelikler: 
	- 
		Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
- 
		Tercihen üniversitelerin Büro Memuru, Yazı İşleri Memuru gibi benzer pozisyonlarında en az 2 yıl deneyimli,
- 
		Üniversite yönetim süreçlerini öğrenerek bu yönde bir kariyer çizgisi olan,
- 
		İleri derecede  Arapça bilen ve aktif olarak kullanabilen,
- 
		İleri derecede  İngilizce bilen ve aktif olarak kullanabilen,
- 
		Microsoft Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
- 
		İş takibi kuvvetli,
- 
		Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek,
- 
		Takım çalışmasına yatkın, dinamik ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
- 
		Erkek adaylar için askerlik ile ilişiği olmayan,
- 
		Tercihen İstanbul/Avrupa - Avcılar veya yakın bölgesinde ikamet edip, ulaşım sorunu olmayan. 
	Görev Tanımı: 
	- 
		2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve ilgili diğer mevzualar doğrultusunda ön lisans, lisans, lisansüstü öğrencilerinin tüm akademik süreçlerini yürütmek ve öğrencileri bilgilendirmek,
- 
		Yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin işlemlerini takip etmek,
- 
		Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’nın iç ve dış yazışmalarını yapmak,
- 
		Yatay geçiş, çift ana dal, yan dal, muafiyet ve mezuniyet işlemlerini yürütmek,
- 
		Mezun olan ve kaydı silinen öğrencilerin resmi yazışmalarını yapmak,
- 
		Öğrenci dosyalarını oluşturmak ve güncel tutulmasını sağlamak,
- 
		Öğrenciler tarafından talep edilen belgeleri hazırlamak ve teslim etmek,
- 
		Ders seçme ve sınav işlemlerini yürütmek,
- 
		Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yürütülen tüm süreçleri raporlamak.