ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

Arşiv


İstanbul Gelişim Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'nda istihdam etmek üzere "Arapça ve İngilizce Bilen Büro Memuru" arayışımız bulunmaktadır. 

Genel Nitelikler: 

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Tercihen üniversitelerin Büro Memuru, Yazı İşleri Memuru gibi benzer pozisyonlarında en az 2 yıl deneyimli,
  • Üniversite yönetim süreçlerini öğrenerek bu yönde bir kariyer çizgisi olan,
  • İleri derecede  Arapça bilen ve aktif olarak kullanabilen,
  • İleri derecede  İngilizce bilen ve aktif olarak kullanabilen,
  • Microsoft Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
  • İş takibi kuvvetli,
  • Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek,
  • Takım çalışmasına yatkın, dinamik ve yoğun çalışma temposuna uyum sağlayabilecek,
  • Erkek adaylar için askerlik ile ilişiği olmayan,
  • Tercihen İstanbul/Avrupa - Avcılar veya yakın bölgesinde ikamet edip, ulaşım sorunu olmayan. 

Görev Tanımı: 

  • 2547 sayılı Yükseköğretim Kanunu ve ilgili diğer mevzualar doğrultusunda ön lisans, lisans, lisansüstü öğrencilerinin tüm akademik süreçlerini yürütmek ve öğrencileri bilgilendirmek,
  • Yeni kayıt yaptıracak öğrencilerin işlemlerini takip etmek,
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı’nın iç ve dış yazışmalarını yapmak,
  • Yatay geçiş, çift ana dal, yan dal, muafiyet ve mezuniyet işlemlerini yürütmek,
  • Mezun olan ve kaydı silinen öğrencilerin resmi yazışmalarını yapmak,
  • Öğrenci dosyalarını oluşturmak ve güncel tutulmasını sağlamak,
  • Öğrenciler tarafından talep edilen belgeleri hazırlamak ve teslim etmek,
  • Ders seçme ve sınav işlemlerini yürütmek,
  • Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı tarafından yürütülen tüm süreçleri raporlamak.

İş başvurusu için tıklayınız

Kariyer.net üzerinden başvuru yapmak için tıklayınız  

13 Haziran 2022 Pazartesi